To je grafički materijal koji se lepi na staklo i druge providne elemente (pleksiglas, leksan itd.) koji omogućava reklamiranje, ukrašavanje, brendiranje, oglašavanje, arhitektonsko i umetničko izražavanje i ukrašavanje, zaštitu privatnosti i zaštitu od sunčevog zračenja. Grafički materijal je samolepljiva perforirana (rupičasta) i neperforirana pvc folija.Perforacije na perforiranoj foliji se rade do maksimalno 50 procenata površine folije.Perforirana folija se stampa samo sa jedne strane a druga strana koja se lepi na staklo je crne boje zbog bolje karakteristike upijanja svetla. Odštampana strana folije se postavlja spolja, gde ima više svetla i tada imamo efekat da se spolja vidi reklamna poruka, dok se prostor u unutrašnjosti objekta slabo vidi na dnevnoj svetlosti, a istovremeno u unutrašnjosti se vide spoljna dešavanja a nevidi se reklamna poruka. To je efekat One Way Vision. Kod obične, neperforirane folije, taj efekat nemamo i to je standardna pvc reklamna folija sa odštampanom reklamom sa prednje strane koja nije lepljiva.
Prozorska grafika se štampa na štampačima visikih performansi, sa različitim rezolucijama štampe, brzine i širine štampe, sa različitim vrstama boja (obične, postojane i otporne na sunčevo zračenje, ekološki prihvatljive itd) i koji mogu štampati pored folija i druge vrste materijala (ciradno platno, papir, tekstil itd) . Folija, obična ili perforirana, štampa se iz rolni različitih ali standardizovanih dimenzija širine , najčešće 100cm, 126cm, 153cm i dužine 50m. Kod perforirane folije procenat perforacije je obično 20% ili 50%.
Prozorska grafika se najčešće koristi kao spoljna reklama na objektima sa staklom, zatim na prevoznim sredstvima, kao što su tramvaji, autobusi, automobili , zatim autobuska stajališta, telefonske govornice, stakleni prozori i staklene pregrade na aerodromima, prozori, vrata i zidovi na maloprodajnim objektima. Dimenzije ovog reklamnog materijala su obično od veličine postera do veličine koja prekriva celu staklenu površinu objekta. U ovu vrstu reklamnog materijala spadaju i transparentne folije raznih paleta boja, kao i folije sa efektom zamućenog ili peskiranog stakla (peskirna folija).Ove vrsta folija takođe mogu biti sa reklamnim porukama ili mogu biti samo zaštita od sunčevog zračenja.